Ви можете самостійно забрати своє замовлення з магазину на вул. Лятошинського, 14:
- У робочі дні замовлення можна забрати з 10:00 до 19:00, у вихідні – з 10:00 до 17:00;
- Обов'язковою умовою є попереднє погодження з менеджером про наявність замовленого товару, а також запланований час його отримання.
Доставку замовленого товару у межах міста Києва можливо замовити за допомогою кур'єра.
У разі наявності товару на складі доставка кур'єром здійснюється залежно від завантаженості доставок відповідно до логістичної карти за вказаною адресою у зручний для Вас час після обговорення з оператором
- вартість доставки складає 250,00 грн.
Замовлення в будь-який регіон нашої країни буде доставлено швидко та в найкоротші терміни нашим партнером – Нова пошта.
- Замовлення відправляється на адресу обраного Вами відділення відповідного перевізника, куди Ви повинні звернутися для його отримання.
- Ваше замовлення буде доставлено протягом 1-2 діб з моменту його підтвердження у разі доставки Новою Поштою.
– Середня вартість послуг доставки компанії-перевізника становить 40-85 грн. Фактична вартість доставки Вашого замовлення буде розрахована під час його відправлення.
У разі замовлення товару та його 100% оплати на суму понад 2000 гривень умови доставки обговорюються індивідуально
- готівкою у національній валюті України, при отриманні замовлення від кур'єра або в магазині.
- безготівковим переказом коштів на картку Приват Банку (через касу відділення, термінал самообслуговування чи систему Клієнт-Банк).
- Оплата через систему LigPay - банківським переказом на наш розрахунковий рахунок після виставлення рахунку.
- післяплатою у відділенні Нової Пошти при отриманні замовлення.
Шановні клієнти! Для уникнення конфліктних ситуацій, неможливості маніпуляцій та різнотлумачень деяких нюансів замовлень та відвантаження товарів, а також ціноутворення просимо ознайомитися з нашими основними правилами:
- Для відправлення неоплаченого товару обов'язковою умовою є аванс у розмірі 150 грн для підтвердження серйозності Ваших намірів. У деяких випадках може бути відступ від цього правила, адже КЛІЄНТ для нас це Головне!
- Якщо Ви не робили замовлення через сайт, але хочете під'їхати в магазин, уточнюйте наявність товару, що Вас цікавить безпосередньо в магазині.
- Ціни в магазині та на сайті можуть мати дуже незначні відмінності. При оформленні замовлення через сайт та підтвердження менеджера, Ви в такий спосіб можете зафіксувати ціну обраного товару.
- повернення товару або його обмін здійснюється відповідно до чинного законодавства України.
- Гарантійні зобов'язання:
- Недоліки, що виникли з вини виробника;
- дефекти підошви та місць кріплення;
- неякісні шви;
- очевидні дефекти матеріалу;
Не росповсюджуються на:
- пошкодження (зовнішні та внутрішні), спричинені будь-яким механічним впливом, тріщини, сколи, подряпини, деформації матеріалів;
- Ушкодження зони кріплення шнурівки внаслідок надмірного зусилля затягування шнурів, не передбаченого фірмою виробником;
- стирання фарби у процесі природного зносу під час експлуатації;
- ушкодження внаслідок стихійних лих (природних явищ, пожежі);
- ушкодження, спричинені використанням товару не за призначенням або з порушенням правил експлуатації;
- ушкодження, спричинені потраплянням на виріб їдких хімічних речовин;
З ПОВАГОЮ Goll.com.ua